APRIL 2024

Påsken er forbi og vi har kommet til april. Vi håper på masse sol og vårfølelse. Temaet denne måneden er selfølgelig"VÅR". Vi skal lete etter vårtegn i naturen, plante og så. Førskolebarna våre har fått tilbud om svømming på onsdager og det er en populær aktivitet. Det øves også flittig til Stjernekorkonsert som førskolebarna skal ha sammen med tre andre barnehager i storsalen på kommunehuset.

Løkka barnehage skal være med å gi barna gode barndomsminner, en god barndom og et godt grunnlag for livslang læring! Dette mener vi kan oppnås i en kombinasjon av flere faktorer: Opplevelser, læring, lek, mestring, fri utfoldelse, trygghet, omsorg og vennskap.

Vi er en enavdelings barnehage som holder til i Holter IF sine lokaler. Barna er i alderen 1-5 år.

Barnehagen startet opp 1. august 2005 og feiret 5-årsjbileum med tur til Kristiansand i august 2010.

10-årsjubileet ble markert med Løkka-festival lørdag 6. juni 2015. En dag fylt med underholdning og aktiviteter for alle barn som har gått i Løkka gjennom disse 10 årene. Foreldre og famile var også med!

15-årsjubileet ble en festdag for barna i barnehagen med besøk av klovn, ridning og hoppeslott. Alle barna fikk genser med jubileumslogo.